Mąż po chemioterapii i radioterapii. Depresja i objawy somatyczne

Mam problem z mężem po chemioterapii i radioterapii. Był 2 razy w szpitalu psychiatrycznym w Gnieźnie.

Stwierdzono objawy somatyczne z depresją nawracające od lipca 2014.  Nie wychodzi z domu, tylko co jakiś czas wstaje z łóżka i twierdzi że bolą wszystkie kości. Na głowę narzeka 24 godziny na dobę. Nie mogę iść z nim do kontroli hematologa ani na żadne inne badania. prosze o pomoc, co mam dalej zrobić.

  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiek: 50


Jedyna droga to rozpocząć leczenie przez lekarza psychiatrę w warunkach ambulatoryjnych ( w Poradni).

Należy znaleźć sposób, który przekona Pani Męża do wizyty u lekarza psychiatry. Niestety nie ma "standardowego pomysłu", który zadziała w danym przypadku.

To co może być zachętą, to info, że ( jeśli mówimy o depresji) pierwsze oznaki poprawy samopoczucia powinny pojawić się po ok. 3 tygodniach od rozpoczęcia przyjmowania leków ( pod warunkiem ich przyjmowania). 

 


powrót

Partnerzy