Czy Efectin mógł spowodować trwałą dysfunkcję seksulaną?

2 lata temu bralem Efectin w dawce 225 mg przez 3 miesiace. Od tamtej pory cierpie na spadek libido oraz zaburzenia erekcji. Czy Efectin mogl spowodowac trwala dysfunkcje seksulana?
 

  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiek: 45

Niestety tak może być. Problem jest znany.

Niestety ( również) nie jest znany mechanizm, dlatego trudno jest znaleźć rozwiązanie tego problemu.

ALE

Niezależnie od powyższej informacji zalecamy kontakt z lekarzem Psychiatrą w celu określenia Pana obecnego stanu zdrowia.

Wskazane przez Pana kłopoty z erekcją mogą mieć związek ze stanem Pana zdrowia psychicznego obecnie.

Jeśli przyczyny po stronie psychiatrycznej zostaną wykluczone zalecamy konsultację u naczyniowca i urologa.

Psychiatra będzie w stanie określić, czy będzie konieczna konsultacja seksuologa.

Także jest kilka tematów do weryfikacji.

 

Odpowiedź przygotował: dr Bartłomiej Budziński, specjalista psychiatra


powrót

Partnerzy