Biorę lek Faxolet ER

Witam,od roku biorę lek Faxolet ER. Nastąpiła znaczna poprawa nastroju,jednak przy dawce 150mg miałam duże problemy ze snem - spałam praktycznie po kilkanaście godzin dziennie,potrafiłam zasnąć o 22 wieczorem i obudzić się dopiero o 19 następnego dnia bez uprzednich przebudzeń. Dodatkowo miałam silne bóle podstawy czaszki w związku z czym zmniejszono dawkę o połowę.Nie przynosiła jednak ona pożądanych efektów i starałam się wytrzymać na większej,jednakże bóle głowy uniemożliwiają normalne funkcjonowanie,a doktor psychiatra odpowiada tyko,ze \\"nie powinno boleć\\".W związku z czym mam pytanie czy powinnam dalej brać mniejszą dawkę leku i starać się jakoś przetrwać,czy zmienić lek?

  • Płeć: Kobieta
  • Wiek: 22

dziękuję za przesłane zapytanie.
Po przeanalizowaniu podczas wizyty lekarskiej objawów z powodu których bierze Pani Faxolet możliwe będzie podjęcie decyzji czy i na jaki lek zmienić.
Poradnia Praxis
 


powrót

Partnerzy