Dlaczego

Jesteśmy ośrodkiem, który zgodnie ze swoją strategią świadczy kompleksowe usługi w danym obszarze medycyny zgodnie z zasadą: wszystko w jednym miejscu. Działanie w oparciu o taki model zostało bardzo dobrze przyjęte przez Pacjentów i ich Rodziny w obszarze leczenia zaburzeń psychicznych oraz przez osoby korzystające z usług w zakresie medycyny pracy, które skorzystały z nich dotychczas w Poradni Praxis.

W Poradni Praxis w zakresie Onkologii Pacjenci oraz ich Rodziny mogę uzyskać następujące wsparcie:

1. Opieka nad Pacjentem i Jego Rodziną od początku procesu diagnostyki w tym:
    • wprowadzenie i kierowanie w systemie leczenia onkologicznego w Polsce
    • koordynacja procesu przez lekarza prowadzącego (lekarz specjalista onkolog)
    • wsparcie psychoonkologiczne dla Pacjenta oraz Jego Rodziny ( terapeuci, psycholodzy oraz lekarz specjalista psychiatra)
  2. Przygotowanie ścieżki diagnostycznej oraz wsparcie w jej realizacji ( wskazanie miejsca ich wykonania oraz optymalizacja czasu realizacji)
  3. Postawienie rozpoznania onkologicznego lub jego weryfikacja na podstawie posiadanej dokumentacji
  4. Konsultacje w zakresie leczenia
    • chirurgicznego ( lekarz specjalista chirurg onkolog)
    • przeciwbólowego ( lekarz specjalista leczenia bólu, lekarz specjalista anestezjolog)
    • przeciwlękowego, przeciwdepresyjnego, zespoły adaptacyjne ( lekarz specjalista psychiatra oraz  psycholog onkologiczny)
    • dietą i prowadzenia diety (dietetyk kliniczny specjalizujący się w prowadzeniu chorych onkologicznych)
    • i rehabilitacji ran pooperacyjnych ( fizjoterapeuta blizn)
    • skutków leczenia chirurgicznego - chirurgia plastyczna ( w zewnętrznym ośrodku)
  5. Ocena skuteczności dotychczas prowadzonego leczenia w tym onkologicznego, przeciwbólowego, przeciwlękowego, dietą czy chirurgicznego
  6. Wsparcie w wyszukiwaniu w Polsce specjalistów w przypadku rzadko występujących jednostek chorobowych lub zapotrzebowania w danym przypadku na unikatowe kompetencje lekarzy ( np. ze względu na ograniczony dostęp do danej technologii leczenia, lokalizację występowania zmian lub ich wielkości).
  7. Dodatkowo wspierać będziemy naszych Pacjentów przez cykliczne spotkania prowadzone przez osoby, które spotkały się już wcześniej z leczenie onkologicznym ( jako Pacjenci lub ich Rodziny).

Więcej o naszej motywacji znajdziecie Państwo; tu