[vc_nested_tabs][vc_nested_tab title=”Doświadczenie zawodowe” tab_id=”doswiadczenie-zawodowe”]

Fizjoterapią zawodowo zajmuję się od ponad 10 lat, jest to również moja pasja, której oddaje się z pełnym zaangażowaniem. Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w kursach i szkoleniach z zakresu najnowocześniejszych metod fizjoterapeutycznych. Doświadczenie zdobywałem, pracując ponad 8 lat na Oddziale Rehabilitacyjnym oraz w przyszpitalnej przychodni Szpitali Tczewskich S.A.

Pracjując na Oddziale Rehabilitacyjnym oraz w przyszpitalnej przychodni Szpitali Tczewskich S.A.

[/vc_nested_tab][vc_nested_tab title=”Dla kogo” tab_id=”dla-kogo”]

Zajmuję się usprawnianiem pacjentów z problemami ortopedycznymi i/lub neurologicznymi.

Pracuję z pacjentami po wymianie stawu kolanowego, biodrowego, złamaniach oraz po długotrwałym unieruchomieniu, interwencjach chirurgicznych w obrębie narządu ruchu, urazach i w przeciążeniowych bólach stawów.

Pomagam także pacjentom po udarach mózgu, urazach mózgowo-czaszkowych, zabiegach neurochirurgicznych w obrębie kręgosłupa, z SM i bólami kręgosłupa.

W swojej pracy z pacjentami stosuję najczęściej terapię manualną, terapię funkcjonalną, kinezyterapię oraz różne formy masażu.

[/vc_nested_tab][vc_nested_tab title=”Dodatkowe uprawnienia” tab_id=”dodatkowe-uprawnienia”]

Terapii manualnej wg koncepcji Maitland

Kinetic Control

PNF